top attraction in the world top attraction in the world .

top attraction in the world

brazil corcovado mountain

brazil corcovado mountain - تور برزيل

 

 

كوركووادو به معني "گوژپشت" در پرتغالي، يك كوه در مركز ريو دو ژانيرو، برزيل است. اوج گرانيت 710M در Tijuca جنگل، يك پارك ملي واقع شده است. گاهي با نزديك كله قندي كوه اشتباه گرفته شود.كوركووادو تپه در غرب مركز شهرستان قرار دارد اما كاملا در محدوده شهرستان و قابل مشاهده از فاصله هاي بسيار دور. اين است كه در سراسر جهان براي 38 متر (125 فوت) مجسمه عيسي مسيح در بالاي قله آن، تحت عنوان كريستو Redentor يا "مسيح نجات دهنده" شناخته شده است


دسترسي

اوج و مجسمه مي تواند از طريق يك جاده باريك و يا توسط 3.8 كيلومتر كوركووادو راه آهن رك كه در سال 1884 افتتاح شد و مرمت در سال 1980. راه آهن با استفاده از سه قطار الكتريكي طراحي، با ظرفيت مسافربري از 540 مسافر در هر ساعت قابل دسترسي است. سفر راه آهن حدود 20 دقيقه طول مي كشد و حركت هر 20 دقيقه. با توجه به ظرفيت مسافر محدود آن، صبر را به هيئت مديره در ايستگاه ورود چند ساعت طول بكشد. برنامه در طول سال 8:30-18:30 است.از پايانه قطار و جاده ها، عرشه مشاهده در پاي مجسمه توسط 223 پله، و يا با آسانسور و پله رسيده است. در ميان محبوب ترين جاذبه هاي توريستي در طول سال در ريو، راه آهن كوركووادو، جاده هاي دسترسي، و پلت فرم مجسمه معمولا شلوغ است.

جاذبه ها

محبوب ترين جاذبه كوه كوركووادو مجسمه و مشاهده پلت فرم در اوج خود، طراحي بيش از 300،000 بازديد كننده در هر سال است. از پلت فرم اين قله بر نمايش پانوراما شامل مركز شهر ريو، كله قندي كوه، لگا رودريگو د فريتاس Copacabana و ايپانما سواحل، استاديوم ماراكانا انجام (Maracanã ورزشگاه)، و چند تن از محله فقير نشين ميشه ريو. پوشش ابر در ريو شايع است و اين ديدگاه را از پلت فرم است كه اغلب پنهان شده است. روزهاي آفتابي براي مشاهده مطلوب توصيه مي شود.بازديد كنندگان گذشته قابل توجه به قله كوه شامل پاپ پيوس دوازدهم، پاپ ژان پل دوم، البرتو سانتوس، آلماني Sueiro وازكوئز، آلبرت اينشتين، پرنسس ديانا، پرنسس ولز، و ژنرال شرمن، در ميان ديگران. جاذبه اضافي از كوه صخره نوردي است. جبهه جنوبي 54 مسيرهاي كوهنوردي در سال 1992. ساده ترين راه از Park لاگه شروع مي شود بود.كوركووادو است همچنين نمادي از فرهنگ برزيل.

 

بانك جامع برگزار كننده تور مسافرتي برزيل.

 

در صورت قصد سفر به برزيل با ما تماس بگيريد


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ساعت: ۰۳:۵۲:۳۴ توسط:marziye موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :