top attraction in the world top attraction in the world .

top attraction in the world

brazil corcovado mountain

brazil corcovado mountain - تور برزيل

 

 

كوركووادو به معني "گوژپشت" در پرتغالي، يك كوه در مركز ريو دو ژانيرو، برزيل است. اوج گرانيت 710M در Tijuca جنگل، يك پارك ملي واقع شده است. گاهي با نزديك كله قندي كوه اشتباه گرفته شود.كوركووادو تپه در غرب مركز شهرستان قرار دارد اما كاملا در محدوده شهرستان و قابل مشاهده از فاصله هاي بسيار دور. اين است كه در سراسر جهان براي 38 متر (125 فوت) مجسمه عيسي مسيح در بالاي قله آن، تحت عنوان كريستو Redentor يا "مسيح نجات دهنده" شناخته شده است


دسترسي

اوج و مجسمه مي تواند از طريق يك جاده باريك و يا توسط 3.8 كيلومتر كوركووادو راه آهن رك كه در سال 1884 افتتاح شد و مرمت در سال 1980. راه آهن با استفاده از سه قطار الكتريكي طراحي، با ظرفيت مسافربري از 540 مسافر در هر ساعت قابل دسترسي است. سفر راه آهن حدود 20 دقيقه طول مي كشد و حركت هر 20 دقيقه. با توجه به ظرفيت مسافر محدود آن، صبر را به هيئت مديره در ايستگاه ورود چند ساعت طول بكشد. برنامه در طول سال 8:30-18:30 است.از پايانه قطار و جاده ها، عرشه مشاهده در پاي مجسمه توسط 223 پله، و يا با آسانسور و پله رسيده است. در ميان محبوب ترين جاذبه هاي توريستي در طول سال در ريو، راه آهن كوركووادو، جاده هاي دسترسي، و پلت فرم مجسمه معمولا شلوغ است.

جاذبه ها

محبوب ترين جاذبه كوه كوركووادو مجسمه و مشاهده پلت فرم در اوج خود، طراحي بيش از 300،000 بازديد كننده در هر سال است. از پلت فرم اين قله بر نمايش پانوراما شامل مركز شهر ريو، كله قندي كوه، لگا رودريگو د فريتاس Copacabana و ايپانما سواحل، استاديوم ماراكانا انجام (Maracanã ورزشگاه)، و چند تن از محله فقير نشين ميشه ريو. پوشش ابر در ريو شايع است و اين ديدگاه را از پلت فرم است كه اغلب پنهان شده است. روزهاي آفتابي براي مشاهده مطلوب توصيه مي شود.بازديد كنندگان گذشته قابل توجه به قله كوه شامل پاپ پيوس دوازدهم، پاپ ژان پل دوم، البرتو سانتوس، آلماني Sueiro وازكوئز، آلبرت اينشتين، پرنسس ديانا، پرنسس ولز، و ژنرال شرمن، در ميان ديگران. جاذبه اضافي از كوه صخره نوردي است. جبهه جنوبي 54 مسيرهاي كوهنوردي در سال 1992. ساده ترين راه از Park لاگه شروع مي شود بود.كوركووادو است همچنين نمادي از فرهنگ برزيل.

 

بانك جامع برگزار كننده تور مسافرتي برزيل.

 

در صورت قصد سفر به برزيل با ما تماس بگيريد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ساعت: ۰۳:۵۲:۳۴ توسط:marziye موضوع:

آفريقاي جنوبي - Rhodes Memorial

تور گردشگري آفريقاي جنوبيRhodes Memorial

 

 

رودز يادبود در قله شيطان در كيپ تاون، آفريقاي جنوبي، يك بناي يادبود به انگليسي متولد شده، سياستمدار آفريقاي جنوبي سيسيل جان رودز (1853-1902) است. اين بناي يادبود توسط معمار مشهور، سر هربرت بيكر طراحي شده است.


محل

اين بناي يادبود است كه در نقطه هاي مورد علاقه رودز در دامنه هاي پايين تر از قله شيطان واقع شده است. نيمكت چوبي خود رودز است كه هنوز هم زير بناي يادبود واقع شده است. ديدگاه شكوه روبرو شمال شرق مي تواند به عنوان شروع از كيپ به قاهره جاده، روياي امپراتوري رودز از يك استعماري بريتانيا آفريقا كه رودز به عنوان يكي از بزرگترين قهرمانان خود را به حال تصور مي كرد.رودز متعلق به مناطق گسترده اي از دامنه هاي پايين تر از كوه جدول، كه بسياري از آنها او را به ملت در مرگ او داد. بخشي از املاك خود را براي دانشگاه كيپ تاون دانشگاه فوقاني مورد استفاده قرار گرفت، بخشي در حال حاضر باغ گياهشناسي ملي كريستن، در حالي كه بسياري ديگر از آن را از توسعه در امان ماند.

معماري

معمار، سر هربرت بيكر، گفته بناي يادبود پس از معبد يوناني در Segesta مدل با وجود آن كه در واقع به معبد پرگامون در طراحي نزديك تر است. آن را از يك راه پله هاي عظيم با 49 گام برجسته از يك تراس تا نيم دايره به يك بناي تاريخي-U شكل مستطيل شكل تشكيل شده از ستون تشكيل شده است. اين بناي يادبود است كيپ گرانيت استخراج در كوه جدول ساخته شده است.در پايين از مراحل يك مجسمه برنزي از اسب سوار، انرژي فيزيكي توسط جورج فردريك وات است. هشت شير ​​برنز توسط جان Macallan قو پهلو مراحل منجر به بناي يادبود، با يك مجسمه نيم تنه از رودز (همچنين JM قو). كتيبه در بناي تاريخي است كه "براي روح و زندگي كار سيسيل جان رودز كه عاشق و خدمت آفريقاي جنوبي است." تابلو زير مجسمه نيم تنه از Rhodes در فاصله چهار خط آخر از آخرين بند از دفن 1902 شعري از روديارد كيپلينگ در افتخار از رودز:
روح عظيم و پرورش هنوز همبايد تسريع و كنترل.زندگي او از زمين بود، و مرده،روح خود را بايد روح او باشد!اين اثر تاريخي به پايان رسيد و يك بناي يادبود پيشنهاد شده توسط ارل گري وزير مستعمراتي هرگز جامه اختصاص داده شده در سال 1912.: عظيم "غول رودس" مجسمه مشرف Cape Town از قله سر شير، و نه مانند مجسمه مسيح مشرف ريو دو ژانيرو.

 

فعاليت در فضاي باز

امروز بناي يادبود بخشي از پارك ملي كوه جدول است. يك اتاق چاي شناخته شده در پشت يادبود وجود دارد، و آن را به يك نقطه نظر و پيك نيك نقطه محبوب است كه توسط دانش آموزان از دانشگاه كيپ تاون و همچنين ساكنان شهر كيپ تاون و همچنين گردشگران آباد است. اين نيز يك نقطه شروع براي راه رفتن و پياده روي در قله شيطان. در اطراف بناي يادبود باغ بلوط و كاج چتري از اروپا، و همچنين چند جيب باقي مانده جنگل اصلي Afromontane نزديك وجود دارد. فقط تا شيب از Rhodes يادبود است يك جنگل كوچك از يك درخت مشهور مادري به نام SilverTree در silvertreemedia وجود دارد. كوه جدول است احتمالا تنها مكان بر روي زمين كه در آن اين درخت با شكوه وحشي رشد مي كند و رودز يادبود يكي از غرفه آخرين بازمانده است.گوزن زرد بيگانه استفاده مي شود در منطقه زندگي مي كنند، اگر چه آنها در حال حاضر در حال حذف شدن تا راه را براي دوباره معرفي گونه بز كوهي بومي است. زير بناي يادبود محوطه بازي كه در آن گاو كوهي افريقايي، گورخر و يالدار نگه داشته شده است.رودز يادبود به طور كلي براي وقايع استفاده نمي كند، اما ميزبان اجراهاي گاه به گاه، يك سرويس طلوع سالانه عيد پاك، و اغلب به عنوان يك محل براي فيلمبرداري استفاده مي شود. به دلايل ايمني، اين منطقه از غروب تا طلوع آفتاب بسته است.

 

آتريسا گشت مجري مستقيم تور آفريقاي جنوبي با كادري مجرب.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ساعت: ۰۳:۴۲:۵۱ توسط:marziye موضوع:

Paphos Archaeological Park

تور مسافرتي قبرسPaphos Archaeological Park 

 

پافوس پارك باستان شناسي در پافوس واقع شده، در جنوب غربي قبرس و در نزديكي پافوس Harbour.The پارك واقع شده است، هنوز در دست حفاري است، در نئا پافوس ("جديد پافوس") بخش از شهرستان ساحلي.سايت ها و آثار تاريخي آن از دوران ماقبل تاريخ در قرون وسطي تاريخ. از بقاياي مهم ترين چهار ويلا روم، مجلس Dionysos، مجلس اورفئوس، مجلس از Aion و مجلس تسئوس، همه با كف موزاييك حفظ شود. علاوه بر اين، حفاري توسط وزارت قبرس آثار باستاني و ماموريت هاي باستان شناسي خارجي آگورا، Asklipieion، "Limeniotissa" كليساي در خرابه ها، Odeion، "Saranta Kolones" قلعه، تئاتر هلني روم و گورستان معروف به "كشف كرده اند آرامگاه شاهان ".در سال 1980 به Nea پافوس و Palaipafos در فهرست ميراث جهاني يونسكو حك شد.

 

براي شركت در تور قبرس به وب سايت ما سر بزنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ساعت: ۰۳:۳۰:۵۰ توسط:marziye موضوع: