top attraction in the world top attraction in the world .

top attraction in the world

آكواريوم كيوكان اوزاكا – ژاپن

شهر اوزاكا – ژاپن

آكواريوم كيوكان اوزاكا – Osaka Aquarium Kaiyukan

 

آكواريوم كيوكان اوزاكا (Osaka Aquarium Kaiyukan) در بخش ميناتو در اوزاكا ژاپن و در نزديكي خليج اوزاكا خليج واقع شده است. اين آكواريوم يكي از بزرگترين آكواريوم عمومي در جهان است، و عضوي از انجمن باغ وحش ها و آكواريوم هاي ژاپن است. دسترسي به اكواريوم از طريق حمل و نقل شهري و مترو به آساني صورت مي گيرد. در يك پياده روي 5 دقيقه اي از ايستگاه Osakako مترو شهري اوزاكا مي توان به آكواريوم كيوكان رسيد.  اين آكواريوم در كنار چرخ و فلك تمپوزان (Tempozan) قرار رفته و هيجان زيادي براي شما و كودكانتان به وجود خواهد آورد.

آكواريم كيوكان اوزاكا در ماه مي سال 1990 افتتاح شد و بالغ بر 470 گونه و در مجموع بالغ بر 29 هزار گونه زيستي دارد. سالانه مسافران و گردشگران تور ژاپن براي ديدن اين اكواريوم به ژاپن مي آيند.

 

همراه با تور كشور ژاپن از آكواريوم كيوكان اوزاكا ديدن فرماييد.

 

نمايشگاه ها

مي توان آكواريوم را از درون و از طريق پياده روي مشاهده كرد. نمايش زندگي دريايي در چند زيستگاه مختلف كه شامل 27 مخزن در 16 نمايشگاه اصلي با حجم كل 10.941 تن آب مي باشد. گونه هاي مختلف آبزياني كه در اين آكواريوم به نمايش گذاشته شده است، متعلق به اقيانوس آرام مي باشد. بزرگترين مخزن آكواريوم كيوكان داراي عمق 9 متري است و حجم آب مخزن 5.400 مترمربع است. انواع كوسه نهنگ و manta rays در آن وجود دارد.

 

ادامه مطلب:

http://traveljapan.ir/%D8%A2%DA%A9%D9%88%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D9%88%D9%85-%DA%A9%DB%8C%D9%88%DA%A9%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D9%88%D8%B2%D8%A7%DA%A9%D8%A7/

 

همچنين براي شركت در تور ژاپن به وب سايت ما سر بزنيد


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ شهريور ۱۳۹۵ساعت: ۰۲:۱۳:۱۱ توسط:marziye موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :