top attraction in the world top attraction in the world .

top attraction in the world

تور كشور ارمنستان

مركز گردشگري و جهانگردي آتريسا گشت ( آريا ماهان كبير ) تنها برگزار كننده تور ارمنستان به صورت كاملا تخصصي و با كيفيت ممتاز در ايران

نام بومي اين كشور در زبان ارمني هاياستان مي باشد. زبان ارمني زبان رسمي اين كشور است . جمعيت اين كشور سه ميليون نفر مي باشد. مردم ارمنستان در طول تاريخ زرتشتي مزداپرست بودند ولي پس از آن دين مسيحيت را برگزيدند. امروزه مذهب مردم كشور ارمنستان نزديك ترين شاخه به مذهب مسيحي ارتدكس مي باشد.

كشور ارمنستان در سلسله جبال قفقاز و در ميان دو درياي خزر و سياه واقع شده است. همسايگان اين كشور به ترتيب عبارتند از: تركيه در غرب، گرجستان در شمال، جمهوري اذربايجان در قره باغ در شرق، ايران و جمهوري خودمختار آذربايجان در جنوب.

كشور ارمنستان كوهستاني و پر باران مي باشد. آب و هواي آن قاره اي نيمه مدار است. مردم اين كشور مردمي آرام و مهربان و خونگرم مي باشند كه از معاشرت با آنها لذت خواهيد برد.

كشور ارمنستان بهترين مقصد گردشگري براي هموطنان عزيزمان
پارك آبي در ارمنستان

كشور ارمنستان علاوه بر نزديكي به ايران كه موجبات سفر زميني و هوايي بسيار كوتاه مدت را فراهم مي كند، داراي گلچيني از زيبايي هاي كشورهاي اروپايي مي باشد.

پارك هاي آبي اين كشور كاملترين و زيباترين پارك هاي آبي را شامل مي شود. به غير از آن كشور ارمنستان تلفيق زيباي تاريخ و طبيعت مي باشد.

موزه ها و بناهاي تاريخي با طبيعت بسيار زيبا و سرسبز اين كشور جاذبه اي بي نظير را به ارمغان آورده است.

 

تور ارمنستان:

http://traveltoarmenia.ir/%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D8%A7%D8%B1%D9%85%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86/


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ساعت: ۰۹:۳۵:۱۳ توسط:marziye موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :